Chaty a chalupy > Pro ubytovatele > Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy
Rádi Vám odpovíme na jakýkoliv Váš dotaz. Zde níže uvádíme odpovědi na nejčastější dotazy ubytovatelů:
1) Kde a jak se mohu registrovat ? Kde a jak pak mohu upravovat svojí prezentaci ?
- Registrujte se prosím na http://www.cs-chalupy.cz/ubytovatel/registrace/ nebo http://www.cs-ubytovani.cz/ubytovatel/registrace/ (Váš objekt bude zobrazen na portálu dle typu Vašeho objektu)
- Registrace zahrnuje Vaše přihlašovací jméno (Váš email) a Vaše heslo (zvolíte sami vlastní heslo)
- Změny prezentace Vašeho objektu lze provádět kdykoliv po přihlášení na http://www.cs-chalupy.cz/ubytovatel/prihlaseni/ v sekci "VSTUP objekt"
2) Kolik mě to bude stát, je nějaká prezentace zadarmo ?
- Přehledný balík služeb včetně ceníku je k dispozici na http://www.cs-chalupy.cz/ubytovatel/sluzby-a-cenik/
- Slevu lze získat registrací na období 2 roky, popř. nabízíme zvýhodněné podmínky pro majitele, kteří registrují 2 a více objektů apod., vše viz ceník
- Zadarmo není žádná prezentace, být na trhu jednička dost stojí, nabízíme vrácení peněz pokud Vám za rok nepřivedeme žádné nové poptávky / klienty, v praxi se toto ještě nestalo, všem ubytovatelům se totiž malá investice do prezentace na našich portálech mnohonásobně vyplácí ...
- Nabídnout můžeme startovací balíček STANDARD, kde za nejnižší cenu máte možnost vyzkoušet rozsah a kvalitu nabízených služeb a přesvědčit se tak o výhodnosti spolupráce za minimální náklady.
3) Když se zaregistruji, bude můj objekt na poslední stránce ?
- Váš objekt nebude zařazen na poslední stránku, naopak všechny objekty pravidelně a spravedlivě rotují v rámci svých kategorií dle ceníku (Standard, Tip, Top), kategorii si volíte a objednáváte Vy sami.
- Čím vyšší kategorie, tím vyšší a navštěvovanější pozice.
- Nejnavštěvovanější jsou objekty z kategorie TIP (přední pozice při zobrazení na www i ve výpisech při hledání dle kritérií apod.) a samozřejmě kategorie TOP (zobrazení objektu přímo na titulní straně www).
4) Nemám kvalitní fotografie objektu, co mám dělat ? Co je hlavní a co je vedlejší fotografie v nastavení fotogalerie ?
- Fotografie jsou jedním z nejdůležitějších parametrů prezentace. Jednoduše lze říct "fotografie Váš objekt prodávají"
- Pro spuštění prezentace na www doporučujeme pořídit vlastní co nejkvalitnější fotografie. Připravený objekt nafotíte za slunečného dne (exteriér a okolí) a za dostatečného osvětlení (interiér). I některé mobilní telefony už v této době mají dostatečně kvalitní fotoaparát pro pořízení foto ve standardní kvalitě pokud nemáte např. ve svém okolí zdatného fotografa. S úpravou foto do prezentace Vám v případě potřeby rádi pomůžeme, poradíme.
- Kvalitním objektům v další fázi spolupráce doporučujeme objednat službu Profi FOTO na našich www. Profi FOTO zvýší nejen prestiž Vašeho objektu, ale o další úroveň zvedne obsazenost a zájem klientů o ubytování ve Vašem objektu. Rozdíly bývají zásadní a významné viz příkladové studie foto objektů PŘED a PO nafocení ZDE.
- Hlavní fotografie je titulní náhledové foto, které vidí klient jako první a jediné dokud neklikne na prezentaci Vašeho objektu s kompletním přístupem k fotogalerii. Doplňkové foto je druhá menší doplňková fotografie, kterou vidí klient při zobrazení Vašeho objektu ve Výpisech objektů v Hledání dle kritérií apod. Na pozici doplňkové fotografie tedy volí ubytovatelé fotografii, kde zobrazí nejzajímavější část vybavenosti objektu (např. bazén nebo wellness, foto stylového interiéru nebo např. vinný sklep apod.), tedy doplňkové foto, které "prodává" Váš objekt. Tedy pokud dobře zvolíte typ a kvalitu hlavní titulní fotografie a doplňkové fotografie, klienty toto zaujme a navštíví Vaší prezentaci - seznámí se tak detailně s Vaší nabídkou, cenami, aktuální obsazeností, vidí přímé kontakty na Vás a mohou pobyt u Vás rovnou objednat.
5) S pronájmem objektu začínám, nemám zkušenosti, poradíte mě jak na to ?
- Ano poradíme a pomůžeme Vám s vytvořením prezentace Vašeho objektu na www. Poskytneme v případě zájmu i poradenství s nastavením cen a podmínek pronájmu tak, aby byl Váš objekt na trhu konkurenceschopný.
- V případě zájmu poradíme standardní kroky při zajištění služby ubytování, doporučíme jak ochránit Váš objekt / Váš majetek proti případnému poškození klienty při pobytu atd.
- V praxi se na nás obrací ubytovatelé dokonce často už ve fázi, kdy vybírají na trhu objekt ke koupi za účelem následného pronájmu nebo již objekt vlastní a rozhodují se o rozsahu a způsobu rekonstrukce, vybavenosti objektu apod.
6) Budu mít nějaké informace o úspěšnosti mé prezentace ? Statistiky?
- Ano součástí administrace Vašeho objektu (vstup na www po Vašem přihlášení) budete mít k dispozici kompletní informace a statistiky k prezentaci Vašeho objektu (jako např. počet zobrazení Vašeho objektu ve Vyhledávání klientů dle kritérií, počet zobrazení detailu Vašich kontaktních údajů, počet poptávek zaslaných přes formulář v prezentaci Vašeho objektu na www apod.)
- Z výše uvedeného je patrné, že klademe důraz na informace a statistiky konkrétní prezentace Vašeho objektu. Nenalháváme našim klientům a neohromujeme naše klienty (tak jako bohužel většina jiných poskytovatelů) údaji o sumárních návštěvách tisíců klientů za den, přičemž tyto údaje obvykle souvisí pouze s návštěvou titulních www stránek nebo dokonce sumě více portálů poskytovatelů a tyto údaje obvykle jen velmi málo vypovídají o statistikách prezentace Vašeho konkrétního objektu. U nás je i toto jinak. Zajímá nás, stejně jako Vás, úspěšnost právě Vaší konkrétní www stránky s prezentací právě Vašeho objektu a na této konkrétní úspěšnosti spolupracujeme tak, aby Vaše výsledky byly pro Vás co nejlepší...
7) Je možné propojit kalendář s přehledem obsazenosti s mými vlastními www stránkami objektu ?
- Ano v administraci Vašeho objektu (vstup na www po Vašem přihlášení) je pro Vás k dispozici menu KALENDÁŘ OBSAZENOSTI, kde je detailně uveden postup jak snadno transportovat kalendář obsazenosti z našich www i na Vaše vlastní www stránky s prezentací Vašeho objektu.
- Nemusíte tak údaje o obsazenosti, rezervacích a tím i volných termínech k pronájmu Vašeho objektu zadávat na více místech, naopak vše stačí jednoduše a pohodlně editovat právě jen na našich www stránkách a tím budou údaje automaticky transportovány i na Vaše vlastní www stránky.
- Konkrétní příklad a ukázku tohoto řešení exportu přehledu obsazenosti z portálu CS-CHALUPY (CS-UBYTOVANI) je možno shlédnout např. ZDE:
- prezentace objektu na CS-CHALUPY: https://www.cs-chalupy.cz/chalupa-ke-slati-borova-lada-sumava.3C-017.html
- export obsazenosti na vlastní www majitele je zde: http://www.chalupakeslati.cz/obsazenost
8) Kde bude můj objekt prezentován ? Prezentace je k dispozici i pro mobilní internetová zařízení jako např. chytré telefony ? Jsou k dispozici i jazykové mutace pro zahraniční klienty ?
- Základní prezentace Vašeho objektu je na portálech www.cs-chalupy.cz a www.cs-ubytovani.cz . Portály jsou součástí marketingového projektu s nejširší nabídkou služeb orientovaných na chaty, chalupy a další typy rekreačního ubytování na trhu v České a Slovenské republice www.tippobyt.cz - Chaty a chalupy s přímými kontakty na ubytovatele, dále služby zprostředkování rekreačních pobytů v chatách a chalupách v ČR a SK (služby pro zahraniční klienty apod.) a také realitní kancelář se specializací výhradně na výběrové chaty a chalupy v ČR. Nedílnou součástí jsou tématicky zaměřené portály se specializací na Silvestrovské pobyty, objekty s wellness nebo s bazénem, HITparády slev pro akční nabídky ubytovatelů apod.
- Samozřejmostí je responzivní úprava všech www stránek, tedy optimalizace pro zobrazování stránek na mobilních zařízeních včetně chytrých telefonů apod.
- Součástí služeb je nabídka automatického překladu pro jazykové mutace www stránky prezentace Vašeho objektu, tedy pro Vaše klienty hovořící Anglicky, Polsky a Slovensky.
9) Jak se dozvím o klientech co nějaký pobyt poptávají ?
- Součástí administrace Vašeho objektu (vstup na www po Vašem přihlášení) je menu, kde máte možnost nastavení a editace funkcionalit - Obsazenost, Rezervace klientů, Poptávky klientů, Hodnocení - recenze klientů, kteří u Vás byli na pobytu apod., tedy veškeré poptávky a rezervace klientů obdržíte automaticky jak přímo na Váš email, tak jsou tyto standardně součástí statistik, které máte vždy online plně k dispozici.
- Sami si nastavíte, zda a jaké si přejete dostávat poptávky (hromadné poptávky, poptávky dle kritérií Vašeho objektu apod.).
10) Recenze mého objektu, zobrazovat či nezobrazovat, jaké máte zkušenosti ?
- Modul recenze má možnost si každý ubytovatel zapnout / vypnout v administraci prezentace svého objektu. Recenze vkládají klienti, kteří na pobytu v daném objektu byli ubytováni nebo s ubytovatelem ohledně ubytování komunikovali.
- Recenzí není třeba se bát, většina recenzí je pozitivních, naopak negativní recenze ubytovateli umožní získat zpětnou vazbu co a jak je možno zlepšit.
- Pokud už k negativní recenzi dojde vždy máte možnost reagovat a připojit vlastní názor a stanovisko, návštěvník je chytrý, vycítí Váš přístup a vyhodnotí sám situaci (každý z nás přeci narazil ve svém životě na chronického stěžovatele, kterému by zcela nevyhovovalo žádné ubytování), v oprávněných případech se nebojte přiznat vlastní chybu, takovýto názor ani situace Vám nemůže uškodit, naopak... není přeci Vaším cílem mít na www u Vaší prezentace 1 recenzi s hodnocením 100%, ale např. min. 7 - 8 recenzí s hodnocením např. 87 %
- Doporučujeme nevypínejte si recenze u prezentace Vašeho objektu, čestný ubytovatel se nemá čeho bát, nemá co ztratit, ... naopak prezentace objektů s reálnými hodnoceními mají nejvyšší návštěvnost a obsazovanost...klienti se vracejí a šíří dobré jméno ubytovatele i objektu.
- Recenze s hodnocením klientů patří k nejdůležitějším faktorům při výběru objektu drtivé většiny klientů, požádejte proto i Vy své klienty, aby vlastní názor do Vaší prezentace na www uvedli, někteří Vám určitě rádi vyhoví.